Płatność i dostawa

  1. BLIK
  2. Płatność przelewem bankowym
  3. Płatność punktami
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Zapłaciłem, ale dostarczone zamówienie jest nieprawidłowe. Czy straciłem pieniądze?
Jeśli zapłacę z góry, co się stanie w przypadku, że sprzedająca nie wyśle zamówionego towaru?
Czy można przelać punkty z powrotem na moje konto bankowe?

BLIK

BLIK to prosta metoda płatności dostępna przez aplikację mobilną. BLIK zapewnia wysoki stopień bezpieczeństwa, ponieważ wszystkie transakcje są szyfrowane i chronione za pomocą kodu PIN, lub biometrii.

W celu płatności wybierz ikonę BLIK w aplikacji mobilnej swojego banku i wygeneruj jednorazowy kod. Następnie wpisz kod przy płatności lub zeskanuj kod QR. Potwierdź płatność w aplikacji bankowości internetowej.

W celu płatności należy połączyć swój rachunek bankowy z aplikacją swojego banku.

Płatność przelewem bankowym

Na adres e-mail wyślemy Ci kod QR do szybkiej płatności bezpośrednio przez Twoją bankowość internetową. Wyślemy Ci również dane do płatności, jeżeli wolisz wykonać tradycyjny przelew.

Jako tytuł płatności wpisz numer swojego zamówienia. Umożliwi to automatyczne przypisanie Twojej płatności do konkretnego zamówienia.

Jeżeli Twój bank umożliwia płatność natychmiastową, to przeważnie trwa ona maksymalnie kilkadziesiąt sekund. W pozostałych przypadkach przelew może trwać nawet kilka dni, w zależności od tempa konkretnego banku.

Numer konta bankowego: 46 2530 0008 2041 1084 6734 0001 (PLN)

Odbiorcą jest nasza firma: U Svobodárny 2460/5, 190 00 Praha, Česká rebuplika

IBAN: PL46 2530 0008 2041 1084 6734 0001
BIC/SWIFT: NESBPLPW
Jaką kwotę w euro powinienem przelać?

Płatność punktami

Płatność punktami jest najszybszą formą zapłaty. Natychmiast po dokonaniu płatności przekazujemy twoje zamówienie sprzedającej do realizacji.

1 punkt odpowiada 1 zł.

Jako klient możesz doładować swoje punkty tutaj:

Podczas tworzenia zamówienia zobaczysz opcję płatności za pomocą punktów, tylko jeśli jesteś zalogowany i masz więcej niż 0 punktów.

Za pomocą punktów możesz również dać napiwek sprzedającej.

Dostawa

Transport zapewnia zawsze sama sprzedająca. Majtkomat jest jedynie pośrednikiem transakcji.

InPost zawsze ukrywa adres nadawcy na etykiecie, powodem jest zachowanie anonimowości przez sprzedającą. Aby klient pozostał anonimowy podajemy dane naszego pracownika. Dane konieczne do odbioru przesyłki przesyłamy klientowi automatycznie. W przypadku wysyłki Pocztą Polską jako nadawca podana jest bądź bezpośrednio sprzedająca, lub inne dane tak, by sprzedająca pozostała anonimowa. Jako odbiorcę podajemy Twoje dane.

Kto pokrywa koszty wysyłki?
Do jakich krajów można dostarczyć przesyłkę?
Czy sprzedająca może wysyłać przesyłki z zagranicy?

Do wyboru są następujące metody doręczenia:

  1. InPost
  2. Poczta Polska
  3. Poczta polska – poste restante

InPost

Zakup anonimowy. Sprzedająca nie pozna Twojego nazwiska ani adresu.

Poczta Polska

Doręczenie na Twój adres. Sprzedająca pozna Twoje nazwisko i adres.

Poczta polska – poste restante

Doręczenie na pocztę. Sprzedająca pozna Twoje nazwisko. Przy odbiorze na poczcie będziesz musiał przedłożyć swój dokument tożsamości.