Komunikacja z klientem
Z klientami możesz rozmawiać przez nasz czat. Inną pośrednią opcją komunikacji są na przykład Twoje oferty, profil lub opowiadania. Cała komunikacja podlega zasadom dotyczącym komunikacji.
Czy mogę napisać wiadomość do klienta?
Czym jest wiarygodność?
Czy wszyscy klienci mogą do mnie napisać?
W jaki sposób klient może zwiększyć swoją wiarygodność?
Czego nie wolno robić na czacie
- zachowywanie się w sposób obraźliwy, niegrzeczny lub wulgarny, chyba że druga strona rozmowy wyraziła na to zgodę
- wysyłać niechcianych lub skradzionych zdjęć, filmwów nagrań audio lub innych plików
- wysyłać niechcianego spamu, treści reklamowych lub reklam innych stron
- oferowanie, zapytywanie, wysyłanie lub udostępnianie w inny sposób kontaktów i danych
- oferowanie, zapytywanie, wysyłanie lub otrzymywanie płatności poza Majtkomatem
- próbowanie przeniesienia w jakikolwiek sposób komunikacji do innych witryn
- umawiać się na osobiste przekazanie przesyłki, spotkanie osobiste, pracę lub seks
- oferowanie i zapytywanie o oferty niezgodnie z zasadami składania ofert
- w jakikolwiek sposób naruszanie obowiązujących przepisów prawa, zasad etyki i grzeczności
Co się stanie, jeśli naruszę zasady dotyczące komunikacji?
Jak monitorujecie przestrzeganie zasad czatu?
Co mam zrobić, kiedy klient mnie nęka albo stwierdzę, że narusza zasady?
Czy mogę otrzymać kontakt do klienta (e-mail, numer telefonu itp.)?
Czy mogę się skontaktować z klientem przez e-mail, SMS, lub dostać do niego kontakt na innej stronie?
Nie mogę napisać wiadomości do klienta – podobno naruszył Regulamin. Co to oznacza?
Co mam zrobić, jeżeli na czacie z klientem uzgodniłam przesłanie zdjęć lub filmu? Jak to rozwiązać?
Klient mnie zablokował, co mogę zrobić?
Powiązane artykuły
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?