Niezawodność
Niezawodność to wskaźnik jak rzetelnie realizujesz zamówienia i czy dotrzymujesz obietnic. Jest to wartość procentowa od 0% do 100%, którą wyświetlamy w Twoim profilu i w szczegółach Twoich ofert.
Rzetelność oceniamy wyłącznie przy zamówieniach przeznaczonych do transportu oraz przy czatach.
Obliczanie zaufania
Przy zamówieniach przeznaczonych do transportu oceniamy 4 aspekty:- Czy w terminie wpisałaś datę wysłania przesyłki, tzn. w następnym dniu roboczym od przyjęcia zamówienia?
- Czy wysłałaś przesyłkę zgodnie z obiecaną datą?
- Czy musieliśmy anulować zamówienie, ponieważ przestałaś odpowiadać?
- Czy wysłałaś załączniki (zdjęcia / wideo) na czas?
- Czy potwierdziłaś w terminie, że realizujesz czat, tzn. następnego dnia roboczego od przyjęcia zamówienia?
- Czy musieliśmy anulować zamówienie, ponieważ przestałaś odpowiadać?
Jeśli wszystkie te wskaźniki są w porządku, Twoja niezawodność wynosi 100%.
Oceniamy ostatnie 3 miesiące, aby obliczyć wiarygodność.
Częste pytania
Nie zdążę dostarczyć zamówienia na czas. Co mam zrobić?
Co jeżeli naprawdę nie dam rady zrealizować zamówienia – jestem na urlopie, chora itp.?
Ale co, jeśli nagle zachoruję i wprowadzę urlop dopiero po tym, jak zamówienie zostanie złożone przez klienta?
Jeśli zacznę znów robić wszystko poprawnie, czy moja niezawodność ponownie wzrośnie?
Jeżeli dostarczę zamówienie wcześniej, niż wskazałam (data wysyłki), czy zostanie mi obniżona rzetelność?
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?