Wysyłka i transport

Przesyłkę wysyłaj zawsze bezpośrednio klientowi. Nadawcą przesyłki jesteś Ty. W celu zachowania anonimowości klienta,w danych odbiorcy zawsze podajemy dane naszego człowieka. Otrzymane dane niezbędne do odebrania paczki wysyłamy następnie klientowi w formie zanonimizowanej.

Dokąd wyślę towar – na adres Majtkomatu?
W jaki sposób mam wysłać przesyłkę? Czy to jest bardzo skomplikowane?
Skąd wziąć koperty, pudełka i materiały opakowaniowe?
Co oznacza „data wysyłki” – czy jest to data, oznaczająca dzień, kiedy muszę wysłać, czy data, kiedy przesyłka powinna dotrzeć do klienta?
Wysłałam przesyłkę w obiecanym terminie. Ale nadal nie widzę, że by miała status „Wysłano”. Gdzie jest błąd?
Skąd mam wiedzieć, że przesyłka dotarła do klienta?
Co się stanie, jeśli klient nie odbierze przesyłki?

Poczta a InPost

Jaka jest różnica między Pocztą i InPostem?
Co to jest InPost?
Kto i kiedy pokrywa koszty przesyłki?
Dlaczego muszę mieć etykietę? Czy mogę wysłać paczkę w inny sposób?
Dlaczego muszę wydrukować etykietę i przykleić ją na paczkę? Czy nie dałoby się tego zrobić bez drukarki?
Czy klient może dotrzeć do moich danych osobowych?
Klient pisze mi na czacie, że nie otrzymał danych do odbioru, co mam zrobić?
Klient pisze mi na czacie, że dane na paczce z InPostu nie są jego i nie rozumie tej sytuacji, co mam robić?
Klient pisze mi na czacie, żebym na paczce InPost wpisała jego numer telefonu i e-mail, co mam robić?
Przesyłka jest już zbyt długo w transporcie i nic nowego się nie dzieje, co mam robić?

Powiązane artykuły

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?