Przyjemność za wiedze-domina-uległy-doświadczenia i jak to działa

CandyCotton
Witaj 😈 jestem początkującą dominą i szukam doświadczonego uległego, który opowie mi o swoim fetyszu i wprowadzi mnie w świat bdsm. Czego oczekuję? -wiedzy, doświadczenia, wyrozumiałości -rozmów podczas których wcielimy się w rolę domina-uległy lub odwrotnie -wskazówek w trakcie sesji Co zyskasz? -darmowe sesje dominacji -pierwszeństwo i przynależność -przywileje w przyszłości Napisz do mnie na czacie, oferta nie jest dla wszystkich. Wybiorę odpowiednie osoby
CandyCotton
@mrs.Allice @sweet_and_spicy Dziękuję :) w 100% biorę teopinie, rady pod uwagę i dlatego właśnie powstał ten post. Mam nadzieje, że jeśli ktoś doświadczony wytłumaczy mi od podszewki skąd biorą sie jego uczucia, co lubi, jakie ma pozytywne i negatywne doświadczenia, oraz wypróbuję to na sobie to da mi to lepszy obraz na to wszystko i pozwoli mi tego doświadczyć bez rwania się na głeboką wode i błądzenia po omacku. Klimat bardzo mnie interesuje i chciałabym wystartować z dobrym początkiem, a nie odwalać kiepską „robote”
Wyświetl 3 odpowiedzi
Mrs.Allice
Podpisuję się pod słowa koleżanki niżej. Sama mam Pana i zapędy do uległości, stąd też wiem czego oczekują moi chłopcy i daje im tego samego. Nie testuje jednak na nich i zawsze trzymam się ich granic. Mimo chęci to nic nie może być robionego wbrew nikomu. Umiejętność zbudowania wspólnego świata, między dominującym, a uległym, wyznaczenia granic, strefy komfortu. Tylko pewne, znane ruchy, nie eksperymenty. Jeśli nie ma się tego w sobie to po prostu próbować na sobie, aby wiedzieć jakie efekty daje sama praktyka. Najlepiej być przez kogoś prowadzonym w tej kwestii, ale nie słuchać tego jak wykładu tylko próbować, doświadczać na własnej skórze. Myślę, że można nauczyć się dominacji, ale dużo praktyki i działania. Same chęci, że chcesz to poznać i się nauczyć, to już dużo. Do przodu i powodzenia ♥
sweet_and_spicy